PWSZ na Facebooku Helpdesk
19 października 2020

Jak zalogować się do TEAMS

Jak zalogować się do TEAMS
Studencie, jeśli masz problemy z logowaniem do MS Teams sprawdź tę instrukcję.

 

  1. Przejdź na stronę http://m.pwsz.edu.pl
  2. Wpisz login i hasło do swojego konta. Jeśli nie masz loginu to jest nim: nr_indeksu@m.student.pwsz.edu.pl
  3. Wpisz hasło. Jeśli nie znasz hasła to skorzystaj z opcji: Nie pamiętam hasła.
  4. Po zalogowaniu z menu po lewej stronie wybierz aplikację Teams.
  5. Przy pierwszym logowaniu system zapyta się czy chesz korzystać z wersji aplikacji internetowej czy pobrać aplikację na komputer. W tym miejscu moższ pobrać aplikację i ją zainstalować lub korzystać z wersji na przeglądarkę.
  6. Po uruchomieniu aplikacji przejdź do zakładki Zespoły.
  7. Jeśli wykładowca dodał Cię do zajęć będziesz tutaj widział ich listę.
  8. Jeśli wykładowca udostępnł Ci kod, wybierz: Dołącz do zespołu lub utwórz nowy a następnie Dołącz do zespołu wpisując kod.
  9. Przejdź na kanał Ogólny i zapoznaj się z informacjami udostepnionymi przez prowadzącego zajęcia.
  10. Przejdź na wybrany kanał (który jest opisany rodzajem zajęć oraz datą i godziną). Jeśli wykładowca na kanale udostępnił spotkanie kliknij Dołącz wyciszając mikrofon. 
  11. Uczestnicząc w spotkaniu w celu zabrania głosu kliknij ikonę "ręki" i włącz mikrofon kiedy prowadzący udzieli Ci głosu.

 

Więcej pytań i odpowiedzi jest dostępnych na stronie https://it.pwsz.edu.pl w zakładce Pytania/odpowiedzi