Profil absolwenta
Absolwent kierunku Administracja to osoba wyposażona w niezbędną wiedzę z zakresu nauk o administracji, prawa, nauk o polityce oraz nauk ekonomicznych. Przede wszystkim jednak posiada umiejętności i kompetencje społeczne umożliwiające funkcjonowanie zawodowe w przestrzeni publicznej zarówno w warunkach krajowych, jak też międzynarodowych. Kwalifikacje te są jednak na tyle uniwersalne, że mogą być także wykorzystane w pracach administracyjnych w małych i średnich lokalnych przedsiębiorstwach a także w korporacjach międzynarodowych. Absolwent ma także uprawnienia do kontynuacji kształcenia na studiach uzupełniających magisterskich w wybranej uczelni.
Potencjalne miejsca pracy to:
- instytucje administracji rządowej,
- instytucje administracji samorządowej,
- inne jednostki sektora finansów publicznych,
- instytucje administracji europejskiej,
- organizacje międzynarodowe,
- małe i średnie przedsiębiorstwa,
- korporacje międzynarodowe.